Saturday 30 July 2011

Migraine kronik boleh sembuh dengan senaman Waitankung

Saya, Fatimah bt Mohamad mula menyertai Senaman Waitankung setelah seorang kawan Cina memperkenalkannya kepada saya. Sebelum mengamalkan Senaman ini, kesihatan saya sering terganggu kerana serangan Migrane yang kronik. Saya terpaksa berulang-alik ke hospital untuk rawatan penyakit tersebut.

Selepas mengikuti Senaman ini, dengan izin Allah, serangan Migraine semakin berkurangan. Waitankung dapat melancarkan perjalanan darah, menguatkan otot-otot dan sendi-sendi. Senaman ini juga membantu meningkatkan taraf kesihatan saya.

Saya rasa bersyukur kerana tidak lagi mengalami serangan Migraine selepas mengamalkan Senaman ini.

Fatimah bt Mohamad
Jurulatih Unit Waitankung Bangi
Cikgu bersara.

No comments:

Post a Comment